Багато мотолюбителів незадоволені потужністю, яку видає їх байк, тому в якийсь момент виникає логічне питання: як форсувати двигун мотоцикла самотужки. Цілком можна збільшити цей показник. Форсування двигуна мотоцикла можливе в гаражних умовах, хоч для цього доведеться добряче попрацювати. Тому для тих мотолюбителів, які далекі від ремонту та обслуговування мототранспорту своїми руками, варто звернутися до спеціалізованої майстерні.
Про те, як збільшити потужність двигуна мотоцикла ми розповімо нижче, врахувавши складність кожного з варіантів та його результативність.

Логічним припущенням є зменшення втрат енергії та нарощування ККД двигуна, збільшення резервів отримання та витрати палива. Теоретично цілком зрозуміло, як збільшити потужність мотоцикла, але з переходом до практики все стає менш очевидним.
Найпоширеніший спосіб - наростити рівень стиснення суміші палива та повітря в циліндрах. При низькому наповненні циліндрів на початку такту система піднімає цей показник до потрібного рівня, і лише потім виконує пряме завдання – стискає суміш.
Для отримання максимальної ефективності роботи циліндрів проведіть ряд процедур:
Усе це підготовка. Основний секрет у тому, як роздушити мотоцикл – зрозуміти необхідний ступінь стиснення та виконати підрізування циліндрів з урахуванням цього показника. Користуйтеся типізованою таблицею співвідношення стиснення та обсягу двигуна. Враховуйте, що циліндри слід підрізати та регулювати окремо. Форсування двигуна мотоцикла проводиться мало не по міліметру, причому агрегат збирають, дивляться на показник стиснення обох циліндрів, порівнюють їх: якщо все зроблено правильно, вони будуть ідентичні.
Пам'ятайте, що при збільшенні стиснення підвищується ризик ударів клапанів та поршня. Щоб бажання додати конячок двигуну мотоцикла не призвело до сумного результату, вам знадобиться терпіння та пластилін. Останній потрібен для кріплення на поршень поруч із виїмками під клапани. Після того, як приліпити пластилін, зберіть конструкцію і переверніть коленвал вручну. Це дасть відбиток розташування клапанів та поршня у верхній мертвій точці. Зазор по осі та радіусу – не менше 1,5-2 мм. Якщо ці цифри менші, то вам критично не пощастило, і ситуацію пластиліном не виправиш: доведеться заглиблювати виїмки під клапани. У справу вступлять торцеві шарошки, за допомогою яких треба обробити поршні.
Перевірте стики патрубків та головок: на них не повинно бути сходів. Використовуйте більш об'ємний повітряний фільтр із фільтруючим елементом на базі пористого пінополіуретану. При більшому розмірі повітряного фільтра виходить менше опір, що дає поліпшене наповнення циліндра.
Але і тут будьте уважні: підвищене наповнення збільшує частоту обертання коленвала, і важливо не перейти межу, після якої гази просто не встигатимуть наповнювати циліндр.

Методи, що залишилися, не дають такого вражаючого результату, але в комплексі мото двигуна вийде помітним:
Звичайно, збільшення потужності мотоцикла від цих заходів не буде дуже значним, але наповнення циліндрів точно поліпшиться.
Зробивши всі описані маніпуляції, ви зіткнетеся з наслідками такого рішення. І головним стане система охолодження. Якщо і до апгрейду показники були середніми, то після тюнінгу ви взагалі отримаєте «вогнедишного залізного коня». Незалежно від встановлених циліндрів, збільшення потужності двигуна мотоцикла призведе до нагрівання денця поршнів, які вимагатимуть додаткового охолодження.
У плані системи запалення рекомендуємо придбати електронний або вакуумний карбюратор. Аналогічно займіться тюнінгом шестірні 3 і 4 передачі, що зменшить передатне число.
Виконавши всі або більшу частину рекомендацій, ви отримаєте видимий та відчутний приріст потужності: від 10 до 20%. Але це справедливо лише при виконанні кількох покращень: окремо ці методи не дадуть помітного результату.