Чистка карбюратора в мотоциклі

img


Чистка
Чистка
карбюратора в мотоциклі

Запорукою правильної роботи мототехніки є своєчасне обслуговування. Важливо проводити огляд, заміну зношених витратних матеріалів. Однією з процедур, які потрібно періодично проводити, є чистка карбюратора мотоцикла. Може здатися, що це складне завдання, але виконати демонтаж, чистку та складання зможе навіть непідготовлений мотовладелец.

Розбирання та чистка

Чистка карбюратора байка починається з демонтажу. Система зафіксована 2 болтами. Іноді на випускному колекторі встановлено круглий затиск. Подачу пального потрібно відключити, злити паливо з камери згоряння. Далі потрібно виконати ряд дій:

        Від'єднання камери поплавця. Її утримують 3-4 болта з нижньої сторони карбюратора. Від ущільнювача камеру відокремлюють, підштовхнувши її викруткою.

        Зняття поплавців. Це тендітні деталі, які потрібно акуратно витягнути з камери. Якщо є механічні пошкодження, поплавці потрібно поміняти. Штифт, на якому тримається поплавок, теж демонтують.

        Демонтаж 2 жиклерів. Виконується його прочищення або заміна.

        Витягується регулювальний гвинт. Важливо подивитися, на скільки оборотів він був закручений (це стане в нагоді при складанні).

Далі виконується чистка деталей карбюратора. Якщо на якихось компонентах системи є пошкодження, їх змінюють. Використовується спеціальний очищувач для карбюратора. Важливо приділити увагу всім компонентам, пройтися по всіх отворів.

Перед складанням деталі обробляють WD-40. Це захистить деталі від іржі, дозволить продовжити термін його експлуатації.

Збірка

Збірка карбюратора - досить копіткий процес. Важливо виконувати всі дії послідовно. Перевіряється висота установки поплавця. Від цього залежить якість паливної суміші, а також подальша робота мотора. Висота регулюється за допомогою згинання язичка. Він тисне на голчастий клапан. Якщо його сильно затиснути, паливо не буде надходити в камеру згоряння. Оптимальна висота вказується виробником в інструкції.

Регулювання

Після чищення карбюратора потрібно правильно налаштувати регулювальний гвинт з боку подачі повітряної суміші. Після складання системи подачі палива потрібно запустити мотор. Коли він прогріється, потрібно повернути регулювальний гвинт на 1/4 обороту. Якщо обороти тримаються стабільно, збільшилися, регулювання пройшла успішно. При зменшенні оборотів гвинт повертають в інший бік.

img
Залиште заявку
Отримайте безкоштовну консультацію
Натискаючи на кнопку, Ви приймаєте умови угоди і даєте згоду на обробку ваших персональних даних