Запорукою
правильної роботи мототехніки є своєчасне обслуговування. Важливо проводити
огляд, заміну зношених витратних матеріалів. Однією з процедур, які потрібно
періодично проводити, є чистка карбюратора мотоцикла. Може здатися, що це
складне завдання, але виконати демонтаж, чистку та складання зможе навіть
непідготовлений мотовладелец.

Чистка
карбюратора байка починається з демонтажу. Система зафіксована 2 болтами. Іноді
на випускному колекторі встановлено круглий затиск. Подачу пального потрібно
відключити, злити паливо з камери згоряння. Далі потрібно виконати ряд дій:
•
Від'єднання
камери поплавця. Її утримують 3-4 болта з нижньої сторони карбюратора. Від
ущільнювача камеру відокремлюють, підштовхнувши її викруткою.
•
Зняття
поплавців. Це тендітні деталі, які потрібно акуратно витягнути з камери. Якщо є
механічні пошкодження, поплавці потрібно поміняти. Штифт, на якому тримається
поплавок, теж демонтують.
•
Демонтаж
2 жиклерів. Виконується його прочищення або заміна.
•
Витягується
регулювальний гвинт. Важливо подивитися, на скільки оборотів він був закручений
(це стане в нагоді при складанні).
Далі виконується
чистка деталей карбюратора. Якщо на якихось компонентах системи є пошкодження,
їх змінюють. Використовується спеціальний очищувач для карбюратора. Важливо
приділити увагу всім компонентам, пройтися по всіх отворів.
Перед складанням
деталі обробляють WD-40. Це захистить деталі від іржі, дозволить продовжити термін
його експлуатації.

Збірка
карбюратора - досить копіткий процес. Важливо виконувати всі дії послідовно.
Перевіряється висота установки поплавця. Від цього залежить якість паливної
суміші, а також подальша робота мотора. Висота регулюється за допомогою
згинання язичка. Він тисне на голчастий клапан. Якщо його сильно затиснути,
паливо не буде надходити в камеру згоряння. Оптимальна висота вказується
виробником в інструкції.
Після чищення
карбюратора потрібно правильно налаштувати регулювальний гвинт з боку подачі
повітряної суміші. Після складання системи подачі палива потрібно запустити
мотор. Коли він прогріється, потрібно повернути регулювальний гвинт на 1/4
обороту. Якщо обороти тримаються стабільно, збільшилися, регулювання пройшла успішно.
При зменшенні оборотів гвинт повертають в інший бік.