Безперечно, на мотоциклі ви отримуєте повне відчуття свободи у подорожі. Ви їдете в максимальній реальності, вас не стримують каркаси безпеки, також немає кондиціонера. Отже, коли надворі жарко, ви відчуваєте її кожною клітиною свого тіла, як і в холод. Виходить, поїздки на мотоциклі за дощової погоди такий же мінус, як і плюс за їзду в хорошу погоду.

Ось фактори, на які потрібно звертати увагу при їзді на мотоциклі у дощову погоду:
Будь-який дощ, сильний чи слабкий – ваша видимість у будь-якому разі зменшується. Візор заливається, лобове скло водіїв автомобілів також заливається. Пішоходи поспішають перебігти дорогу, не пильно дивляться на дорогу. Виходить, що всі погано бачать один одного.
Існують спеціальні покриття на візор, які покращують цю ситуацію.
Дуже рекомендується надіти світловідбиваючу жилетку, тому що видимість погіршується і завдяки жилету вас простіше помітити.
Тільки мотоциклісти, які їздять на ендуриках, не засмучуються дощу. У цих хлопців слід повчитися їзді у дощову погоду. Якщо є такі знайомі, то запитайте у них, як поводиться мотоцикл з поганим зчепленням з дорогою.
Якщо їдете у дощ – об'їжджайте всі калюжі. Не тільки тому, що погане зчеплення, а й тому, що ховається під цими калюжами. Може так бути, що ви влетите у відкритий люк або глибоку яму. Тому будьте акуратнішими, чим сильніший дощ - тим швидше калюжі стають річками і закривають собою всі нерівності дороги.
Завжди залишайте місце на дорозі для якихось маневрів. Уважно стежте за машинами, що попереду йдуть, наскільки сильно їх колеса занурюються в калюжі.

Сподіваюся, ви розумієте, що під час дощу все вимивається нагору. Все сміття, пил, масло, листя та інший шлак тепер не лежить на узбіччі, а опиняються під вашими колесами. Головна порада – зачекайте початок дощу, щоб усе це змило в каналізацію.
Так само гальмівний шлях збільшується майже вдвічі. Тому не притискайтеся до інших машин та тримайте дистанцію. Будете їхати трохи довше, зате приїдете цілими.
Через що збільшується гальмівний шлях? Є такий термін «Аквапланування» – він означає, що під час руху на мокрій поверхні створюється водяна подушка. Простими словами - це накатна хвиля, яку створює колесо перед собою. Через це зчеплення практично зникає. При спробі маневрування шанс залишити свій слід на асфальті у рази збільшується.
Можна, звичайно, знизити тиск у шинах, щоб збільшити площу контакту колеса з дорогою. Але від створення водяної подушки це не зарадить.
Ще одна мерзота поїзди в дощ на мотоциклі - це бризки від коліс машин.
Ось поради, які можна застосувати під час їзди під час дощу
Враховуючи все вище сказане, моя вам порада – якщо можете, перечекайте погану погоду.