Багато хто думає, що мотоцикл потрібно мити тільки мийкою високого тиску. Мовляв, під тиском будь-який бруд пропаде. Але нормальні люди розуміють, що так не можна робити. Миття високим тиском псує запчастини мотоцикла. Пропадає не тільки бруд, але і сальники з електронікою.
Вимити мотоцикл так само просто, як зіпсувати його під час миття. До процесу миття потрібно підходити відповідально. Ви знаєте, що алюміній окислюється від лугу. Якщо хімікати дуже потужні, а на мотоциклі багато алюмінію, ваш мотоцикл буде в плямах.

Ось головне, що потрібно знати перед тим, як митимете:
Навіть якщо ви просто хочете поверхнево помити мотоцикл, то пам'ятайте основні правила:

З уроків фізики ми пам'ятаємо, що коли холодна вода потрапляє на гарячий метал - можуть з'явитися тріщини на самому металі або може відшаруватися верхній шар.
Деякі байкери навіть знімають пластик, щоб вичистити взагалі все, що накопичилося за сезон, але якщо ви запланували не тотальне миття, то можна зняти просто сумки, так само можете зняти акумулятор, якщо Ви зовсім професіонал, то можете зняти свічки, щоб їх не залило . Також знімайте реєстратори та навігатори, якщо такі є.
Ланцюг із зірками збирають купу бруду. Після того, як почистили ланцюг, у жодному разі не наводьте на нього керхером, інакше пошкодіть ланцюг та сальники. Відповідно, не мийте керхером інші сальники та підшипники. І не потрібно змивати бруд впритул керхером. Краще відмити її вручну.
Якщо бруд вріс вже в мотоцикл – покладіть на нього мокру ганчірку. Коли бруд намокне – прибрати його буде на порядок легше.
Не затоплюйте електрику. Будьте обережнішими з повітряними фільтрами, радіаторами та карбюраторами. Також не заливайте вихлоп. Начебто банальні поради, але навіть досвідчені мотоциклісти роблять такі помилки.
Дивіться, щоб піна не засохла, і так само частіше полощіть тканину. Чим частіше полощите тканину – тим менше бруду розмажете мотоциклом. Якщо бруд буде на мотоциклі і ви його тертиме брудною ганчіркою – почнете дряпати лак.
Ми вже розповідали про те, що алюмінієві деталі можуть постраждати від хімії. На деяких засобах написано, що цей засіб не підходить для мотоциклів. Потрібно мити різними засобами металеві частини та пластик, так само уважно та акуратно мийте сидіння. Вітрове скло та дзеркала мийте засобом для стекол. Після миття можна використовувати поліроль.

Якщо вам потрібно тільки сполоснути мот, то користуйтеся тим, що у вас є, але враховуйте правила, які написані вище. Ось вам лайфхак: наносите піну із нижньої частини до верхньої, а змивати з верхньої частини вниз. Бруд більше саме внизу, тому піна довше працюватиме на більш брудних місцях.
Якщо ви задумали глобальну мийку, то потрібно мати при собі набір м'яких ганчірочок, мікрофібру з мінімальною кількістю ворсу, щоб не залишати нитки. Можна використовувати мочалки, але вони мають великий мінус. Вона залишатиме піну, якщо ви її не якісно вимили. Щоб висушити мотоцикл можна використовувати замшеву ганчірку. Для важкодоступних місць можна використовувати пензлики.
Вище писали, що можна для цього використати замшеву тканину. Так само якщо є продувний пістолет - ви можете скористатися ним.
Після миття зверніть увагу, чи потрапила вода в гальмівні колодки, і чи є мастила на ланцюгах та інших елементах. Дивіться, щоб мастила не було багато, зайве варто прибрати, тому що після першої поїздки доведеться знову мити мотоцикл.