Якщо ці навички у Вас будуть відпрацьовані до автоматизму, то їзда на мотоциклі стане безпечнішою. Навіть деякі досвідчені байкери не вміють правильно гальмувати.
Ось деякі фактори, що впливають на гальмування:
Так само на гальмування впливають вага мотоцикла, водія, погода, малюнок покришок, чи обслужені гальма, характеристики вилки та гуми тощо.

Гальма поділяються на дві групи:
Які в свою чергу поділяються на:
Майже всі сучасні мотоцикли оснащені гідравлічними дисковими гальмами. Барабанні можуть встановлювати лише на слабкі моделі, або на задні колеса чопперів. Принцип дії однаковий, заснований на уповільненні елементів мотоцикла, що рухаються.
Гальмування ґрунтується на терті, тому гальма потрібно виготовляти з якісних елементів. Гальмівні диски роблять із чавуну, нержавіючої сталі, або якщо це гоночні мотоцикли – то з карбону. Колодки зазвичай роблять з міді, вуглецю, графіту, свинцю (ну або їх комбінацій).

Барабанні гальма вже застаріли і дуже рідко використовуються у нових моделях. Відомо з назви, що вони складаються з барабана, в якому всередині сам механізм гальмування. Через те, що конструкція закрита - дуже погано розсіюється тепло, через що гальма сильно перегріваються.
Дискові набагато кращі, тому що швидше розсіюють тепло, так як конструкція відкрита. Ці гальма складаються з диска, що обертається паралельно з колесом. На цьому диску розміщені супорти з колодками. При гальмуванні більша вага мотоцикла надходить на передню частину, то спереду можуть встановити два гальмівні диски.

Під час гальмування центр ваги зміщується десь 70% випадає на передні гальма. Заднє гальмо може набагато простіше заблокуватися, через що можна втратити управління. І ось вам перший лайфхак, як правильно гальмувати:
70 на 30% – це зразкове значення. У короткобазних мотоциклах центр тяжіння сильніше зміщується вперед, але в важких круїзерах більше, тому у будь-якому випадку гальмуйте двома руками. Якщо гальмувати лише передніми – ви перекинетесь через кермо. Якщо задніми – відлетіть у занос.
Кожен мотоцикл має свій характер, включаючи гальма. Тому після придбання нового мотоцикла протестуйте гальма на безпечній території. І так само експериментуйте із силою натискання на гальма.
Ідеальне гальмування виглядає так. Спочатку акуратно гальмуйте заднім, після чого гальмуйте переднім. Перед гальмуванням обов'язково відпускайте газ та гальмуйте переднім. Коли гальмуйте – випрямляйте руки та відхиляйтеся назад.
Зазвичай гальмування здійснюється максимальним завантаженням задніх коліс. Так, ефективність набагато нижча, але гальмування на порядок безпечніше.

На жаль, у реальному житті часто бувають ситуації, в яких потрібно різко загальмувати та загальмувати у правильній послідовності просто не виходить. У таких випадках новачки різко гальмують переднім гальмом. У цьому випадку 85% ваги мотоцикліста та мотоцикла переходять на передню частину, через що в більшості випадків вони перелітають через кермо. Тому доводьте до автоматизму гальмування двома гальмами. І щоб мотоцикл був завжди контрольованим та передбачуваним – обслуговуйте його вчасно.
Так гальмують досвідчені мотоциклісти. По-перше, запам'ятайте, що різко гальмувати на повороті не можна. Перед поворотом скидайте швидкість, але входьте у поворот із мінімальним прискоренням. Якщо загальмувати різко - втратите баланс і контроль.
Якщо на вулиці дощ та зчеплення з дорогою гірше, то так само потрібно гальмувати двома гальмами. У таких випадках буде простіше гальмувати, якщо у мотоциклі є антиблокувальна система гальм (ABS)
Головне, що треба відзначити – що ваші рефлекси спрацюють до того, як ви встигнете подумати та загальмувати. Тому при покупці мотоцикла приділіть час і потренуйтеся гальмувати. Але лише на безпечних майданчиках.