KTM Duke – це клас «Street» мотоциклів, які легко впізнати на вулиці через стильний і красивий зовнішній вигляд. Якщо ці моделі мають такий попит і впізнаваність, то очевидно, що компанія KTM продовжуватиме розвивати це сімейство. У будь-якій сім'ї має бути хтось дуже великий, могутній і страшний. У сімействі Duke це KTM 1290 Duke R. Перший 1290-й Duke побачив світ у 2014 році, він отримав двигун від LC8 KTM. У 2017 році оновили двигун, дизайн та багато чого іншого. Це вже друге покоління.
Ну і ось настав час третього. Зараз дізнаємося, наскільки він став крутішим.
Головним завданням інженерів стало зменшення ваги.
Зменшили розмір ребер жорсткості до максимального мінімуму. Через це двигун став легшим на 800 грам. Також змінили розведення масляних магістралей. Через це так само знизилася вага, плюс, позбулися втрати олії на терті. Зменшили помпу охолодження.
Вихлоп також схуд на 1кг. КПП від Pankl Racing Systems стала ще легшою, але й тепер стала з дуже коротким ходом.
Рама із траверсою полегшали на 1,2 кг. Підрамник зробили з алюмінію та карбону. Завдяки цим змінам суха вага тепер дорівнює 195 кг.
Двигун третього покоління отримав лише на 3 кінських сили більше у порівнянні з другим поколінням. У сумі виходить 177 л. та 140 Н/М. Раніше на низьких оборотах мотоцикл не особливо їхав, тепер він став бадьорішим. Тепер вихлоп має 2 каталітичні конвертери.
Продуктивність збільшили завдяки форсункам душових голівок. Вони розташовані на кожній другій випускній трубці. Завдяки цьому паливо краще подрібнюється і розпорошується набагато ефективніше.
Щоб двигун був потужнішим – йому потрібна велика кількість повітря. Виробники використали інерційний наддув. У попередніх поколіннях були два повітрозабірники. У третьому поколінні зробили центральний повітрозабірник. Він знаходиться між фарами, причому він став дещо більшим.

Повністю переробили вихлоп. Його полегшили, головну трубу заднього циліндра зробили у більшому діаметрі, ніж у заднього.
У новому Duke полегшили раму, але підвищили торсіонну жорсткість. Двигун у новому Duke є частиною несучої конструкції, через що вона стала втричі жорсткішою, ніж у першому та другому поколінні. Двигун підняли аж на 38 мм, завдяки чому центр ваги розташований вище. Збільшили кут рульової колонки. Траверсу відсунули на 3 мм уперед. У поворотах стало набагато простіше.
Маятник полегшили, зробили на 15% жорсткішим, збільшили довжину. Підвіску WP Apex можна регулювати як завгодно. Завдяки цьому мотоцикл можна налаштовувати у різних положеннях для досягнення максимального комфорту.
"Полегшили" - це слово можна застосувати майже до всіх частин мотоцикла. Як ви зрозуміли, тут так само. Покришки Bridgestone S22 – розроблені разом із KTM та Bridgestone. Заднє колесо має м'який каркас, через що площа контакту з дорогою стала більшою.
Також у новий «Дюк» встановили литі диски із алюмінієвого сплаву. Гальма від Brembo з переднім диском 320 мм, заднім 240 мм. Гальма полегшити на 90 гр.
Новий дизайн створювався не тільки з метою зробити гарний вуличний мотоцикл, а й зробити мотоцикл, який також підійде для треку. Якщо звернути увагу на дизайн, видно, що він створювався для того, щоб додати мотоциклу більше притискної сили в передню частину. Через що мотоцикл придбав більш спортивну посадку.
Бак зменшили на два літри, але не так. Пілот тепер сидить ближче до бака, що додає комфорту при гальмуванні. Також бак зменшили через нову будову повітрозабірника.

Багато часу приділили органам управління на кермі. У КТМ кажуть, що зробили все можливе, щоб все було у вас під рукою. Прибрали трековий режим. Залишилися тільки:

Головний мінус у тому, що глобально нічого не змінилося. Так, полегшили. Так, двигун злегка переробили, і додали якихось фішок, але при цьому його вартість досить велика, тому конкуренти є й дещо цікавішими.
