Обкатка мотоцикла
- обов'язкова процедура, яка дозволяє деталям і компонентів приробитися один до
одного. Процедура виконується в щадному режимі. Поступово навантаження на
транспортний засіб збільшується. Обкатка байка дозволяє продовжити термін
експлуатації мототехніки, уникнути швидкої поломки. Як виконати процедуру
правильно, повинен знати кожен власник двухколісника.

Є кілька
ситуацій, в яких потрібна обов'язкова обкатка мототехніки. Звичайно ж, подібну
процедуру виконують при покупці нового байка. Але це не єдиний випадок, коли
потрібно обкатати мотоцикл. Якщо проводився капітальний ремонт деяких систем,
транспортний засіб потрібно експлуатувати в щадному режимі перший час. Обкатати
байк потрібно в наступних випадках:
•
капітальний
ремонт двигуна;
•
монтаж
нового поршня, кілець;
•
ремонт
циліндра;
•
установка
нового колінвала.
Експлуатуючи байк
в малонавантажених режимі після складного ремонту, можна з великою часткою
ймовірності зберегти з'єднання. При мінімальних навантаженнях невеликі
нерівності нових запчастин згладжуються, ущільнювачі осаджуються.

Під час обкатки
навантаження на мотоцикл підвищується поступово. Потрібно проїхати близько
•
Через
кожні
•
Після
пробігу в
•
Обороти
і швидкість змінюються плавно. Спочатку їх збільшують, потім зменшують.
•
Постійно
контролюють рівень антифризу, масла в системах мотоцикла.
Перед поїздкою
мотор обов'язково прогрівається протягом 5-10 хвилин. Це дозволить маслу
поширитися по системі, змастити рухливі компоненти при мінімальних
навантаженнях. Якщо обкатка виконується після капремонту основну увагу
приділяють компонентам, які довелося замінити.
Виконуючи
перелічені вимоги, можна не боятися, що новий байк або транспортний засіб після
капремонту знову зажадає уваги. Поступове нарощування навантажень дозволяє
продовжити термін експлуатації компонентів системи.