Honda CB 400 – той мотоцикл, на якому завжди хочеться проїхатись

img

Всім привіт ! У нас бувають такі моменти, коли потрібно проїхатися на якомусь мотоциклі з якоїсь причини. То клієнтський потрібно кудись перегнати, то перевірити мотоцикл. І ось бувають такі мотоцикли, на які сідаєш і їдеш тому що це треба робити і все. Все це не про CB400SF.

Хтось каже, що 400 кубів – це мало, але це не про Honda CB. На Honda CB – цього вистачає з головою, на ньому саме не мало і не багато Баланс і гармонія.

Є такі мотоцикли, які викликають на моєму обличчі посмішку. Я ось зараз розповідаю вам і в мене мимоволі з'являється Посмішка. Сідаю на Honda Gold Wing, їду та на моєму обличчі посмішка. Ось так і на «сибіху» - я сідаю і я постійно усміхаюся, ну ось класний мотик. Він мені подобається.


Цей мотоцикл виробляється на внутрішньояпонській ринок

Ще багато кажуть, яка різниця це для японської ринку, для американського, для європейського? Та ні фіга, є різниця ! Японці для себе все роблять набагато якісніше та набагато краще.

За що взагалі люблять модель CB400SF?

  • Супер надійність;
  • Стильний , класичний дизайн;
  • Зручність у посадці;
  • Бадьору динаміку розгону.

Я з цієї моделлю стикаюся дуже часто. Ми Вперше привезли «сибіху» у 2010 році і ось вже 12 років ми возимо ці мотоцикли. За все це час від клієнтів я не чув ні єдиного нарікання на цей мотоцикл.

Якщо ви зустрінете мотоцикл із пробігом у 50000 км – для них це нічого. Ось здається на слух 50000 це велика цифра. Японці взагалі дуже акуратні люди, це у нас в Україні, мотоциклу рік і він вже виглядає сумно. А якщо він ремонтується або тюнінгується, то це взагалі морок .

Основні модифікації

На зміну CB One якраз прийшов Honda CB 400 SF. У 2022 році пройшов 29й рік, як випускався цей легендарний мотоцикл і за все це час «Сібіха» практично ніяк не змінилася.

З 1992 року і досі випускається цей мотоцикл. І за всі ці року було три основні модифікації:

  1. NC31;
  2. NC39;
  3. NC42.
  • NC31 – сама перша модифікація, яка не така симпатична як ця. Ця гострохвоста, ну і основна відмінність – це бензобак та рефлекторна оптика, там двигун по-іншому, там реберця були, а тут більше гладкі циліндри. Без V-Tec двигуна, 16-ти клапанний, 53 кінських сили, 38 Ньютонів на метр. Ще раз повторюся, цього з головою вистачає, їде шалено, класно . Спідометр закладає, швидкість набирає моментально та впевнено. NC31 якщо я не помиляюся, він випускався з 1992 по 1998 рік;
  • NC39 Випускалася з 1999 до 2007 року. У них було змінено дизайн, мотоцикл став гострохвостий, а також двигун одержав систему V-Tec. У чому різниця між V-Tec та не V-Tec? Насправді, V-Tec зроблений для більшої економічності двигуна. Якщо ви будете їхати без V-Tec (тобто до 6000 оборотів) то цей мотоцикл може витрачати 4 або до 4-х л/100 км. У третьому V-Tec крім того, що додатково клапана починають працювати, тут ще й змінюється фаза і за рахунок цього він краще їде, динамічніше. На 6750 оборотах він дуже-дуже чутливий та дасть прикурити багатьом 600. Я скажу так, ось на NC700, дуже популярний мотоцикл, він реально залишається ззаду, цей мотоцикл набагато активніше та цікавіше їде, ніж NC;
  • NC42 Revo - випускається досі. Це вже мотоцикл, на якому стоїть інжектор, все теж саме, але він йде на вприскуванні палива. Такий мотоцикл у нас до речі був, ми його теж привозили. Але на сьогоднішній день, чому ми його не привозимо? Для наших людей це дорого. Усі хочуть, але ось реально можете зайти на японський ринок та подивитися ціни на цей мотоцикл. Реально хороший такий мотоцикл коштує в Японії добрих грошей.

Ще всяких багато модифікацій, там версії S, тут стоять гальма Nismo, там стоять гальма Brembo, зміщено відсічення на 500 оборотів. Ну, по великому рахунку ніякої різниці. Також до 1995 року не було датчика палива. Потім цей датчик був електронний.

У нових «сибіхах» є система HISS. Це простий мобілайзер, який захований у цьому ключі та в мотоциклах Honda, зокрема в сибісі систему HISS можна прошити за допомогою мотоцикла, без ніякого обладнання. Просто заготівля, чіп і ви просто певною послідовністю поворотів можете прошити цей ключ під цей мотоцикл.


Основні поломки

Модель CB400SF славиться надійністю, але будь-яка техніка не ідеальна , і основні поломки - це :

  1. Короджуючі штоки;
  2. Підтікає ущільнювальна гумка;
  3. Пересихаюча шиберна заслінка в карбюраторах.

Є мотоцикли, які приходять із ярдів, тобто з майданчика. Це величезна територія, де цих мотоциклів прям навалено. Їх викуповують і наставляють купами, де вони стоять під дощем і під яскравим палючим сонцем. Просто стоять і не експлуатуються. Але ці мотоцикли завжди дешевші, вони недорого коштують. Є такий майданчик в окрузі Осаки і там дуже-дуже величезний майданчик і ось там усі ці мотоцикли стоять під відкритим небом, під дощем вони справді кородирують.

І ось у таких мотоциклах чим погано, у них у карбюраторах як тут стоять шиберні заслонки. Ось ця гумка якщо мотоцикл дуже довго стоїть (це в принципі на всіх мотоциклах), то вони просто пересихають і перетираються, ламаються, починають підсмоктувати повітря і просто дросель не піднімається. Ви газ відкриваєте, а реально повітря не заходить і бензин не надходить. Ось це ось таке може бути, якщо його довго не експлуатувати, треба гумки поміняти.

Ще потрібно дивитися штоки на цих мотоциклах. Тут хоч і стоять ці фартухи, які закривають робочу поверхню вилки. Але таке буває, що вони кородирують, особливо якщо ці мотоцикли стоять на майданчиках. Кородують вилки та задні штоки цих амортизаторів. Ось це реально погано. Але такі мотоцикли відразу видно. Тут ось якщо подивитися, якщо відкрито, весь алюміній корродує. Ті мотоцикли так не виглядатимуть. Ось ці кришки також алюмінієві і вони також схильні до корозії. Вони хоч і під алюмінієм, але кородирують.

Ще чув таку річ, що в «сибісі» дуже м'яка передня вилка. Ну це не дуже м'яка передня вилка, це просто люди не дивляться в мануалі, що масло в передній вилці має свій ресурс і воно зі часом виробляється та втрачає свої властивості. Просто міняєте масло та вилка відразу стає жорсткою. За ідеєю на жорсткість вилки повинна впливати жорсткість пружини. Тобто як тут допустимо вилка регульована. Але насправді не міняючи пружин, а просто заливаючи масло 10W, або якщо хочете взагалі супер твердо 15W. Але це не тільки в « сибісі », це ось у тому ж Gold Wing наприклад начебто вилка, що впала, не просто там м'яка, вона просто впала . В просто міняєш масло на нове і вилка знову піднімається .

Ще ймовірно може бути, але це в принципі на будь-якому мотоциклі. Тут є ущільнювальна гумка всередині та можливо може підтікати охолодна рідина через цю гумку.

Що може зламатися в цьому мотоциклі? Реально за великим рахунком нічого. Може час від часу хоч і це розхідники - сальники вилки, фільтр повітряний, фільтр масляний, масло само собою, можливо масло у вилці.

Якщо підвести підсумки, що я можу сказати по мотоциклу. Не хочеться говорити це слово, але він дуже ремонтопридатний .

Мотоцикл мега надійний, дуже комфортний, збалансований. Ну він ідеальний для міста. Мотоцикл ідеальний як перший. Якщо вам подобається дизайн, якщо ви хочете щось таке, то не буде такого, що ви поїздили 2-3 тижні, і вам стане мало. Його буде хватати. Ось ви кататиметеся і його буде хватати .

Бензобак та витрата пального

Питання, яке дуже часто всіх цікавить. Ємність бензобака. Не знаю, чому усім це так цікаво. Може люди просто не знають, що запитати. Зокрема CB400SF об'єм бензобака 18л. На такому мотоциклі, можливо хтось буде подорожувати, їздити далеко автобаном. Але часто його купують як міський мотоцикл і на ньому їздять у місті та бензозаправки у нас у Дніпрі на кожному кроці. Проблем заправити мотоцикл взагалі ніяких. Грубо кажучи, якщо ви їдете потихеньку і у вас витрата близько 5л, то 18л вам вистачить майже на 400км.

У карбюраторних мотоциклах є така особливість. Карбюраторні мотоцикли не можна повністю глушити, поки ви його повністю не прогрієте. Тобто якщо ви допустимо прийшли вранці у вас холодно і ви заводите мотоцикл на підсмоктувачі. Ви витягли підсмоктування, то ви не можете заглушити мотоцикл на підсмоктувачі. Потрібно його повністю добре вигріти, прибрати підсмоктування, а потім тільки заглушити. Тому що якщо ви заглушите мотоцикл на підсмоктуванні швидше всього упоряться свічки . А свічки зокрема на «сибіху», тут колодязі дуже глибокі та свічки з водяною сорочкою дорогі. Свічки для «сибіхи» - одні з найдорожчих. Тобто 4 свічки впороли – це дорого, на 2018 рік це було близько 50 доларів.


Підсумки

Розповідати про приладку та всі кнопочки на цьому мотоциклі сенсу ні.

Мій зріст 192 см і цей мотоцикл реально зручний для мене. Він пропорційно здається маленьким, але сидіти на ньому зручно. Тут нікуди не упираються коліна, тут ні відчуття, що тут якесь маленьке і незручне кермо, або якась незручна посадка. Реально зручний мотоцикл. Не дивлячись на мій зріст - мотоцикл зручний. Все ж таки не дарма завод все розраховує і з цим мотоциклом він не помилився ні з чим.

З ув . Максим!

img
Залиште заявку
Отримайте безкоштовну консультацію
Натискаючи на кнопку, Ви приймаєте умови угоди і даєте згоду на обробку ваших персональних даних