Honda VFR1200FD Огляд і Порівняння

img

Сьогодні хочу розповісти вам про найсміливішого і найінноваційнішого виробника японських мотоциклів Honda.

Якщо проводити паралелі з різними японськими виробниками

  • Honda;
  • Suzuki;
  • Yamaha;
  • Kawasaki.

То ми побачимо, що Kawasaki прагнули зробити мотоцикл якомога потужнішим. Вони могли наплювати на комфорт, не завжди мотоцикли цієї компанії були найнадійнішими. Хоча особисто мені ніколи не зустрічалися всі ці проблеми, про які кажуть люди. І досі ця тенденція зберігається.

Suzuki завжди намагаються наздогнати Kawasaki і випускають « пацанські » мотоцикли. Усі знають ці « Джиксери ».

Yamaha позиціонує себе як іміджевий бренд. Усі знають про R1, R6.

Honda завжди асоціюється із брендом надійності. Honda робить найнадійніші мотоцикли – це раз. Ну і два – це найінноваційніші мотоцикли. Чого тільки варта їх розробка . «Riding Assist» Мотоцикл допомагає тримати баланс пілоту на невеликих швидкостях і при зупинці. Якщо дивитися на мотоцикли Honda серії NC. Саме у цих моделях яскраво видно, що Honda чує своїх споживачів.

Якщо Kawasaki, Suzuki, Yamaha намагаються змагатися один з одним, то Honda не робить найшвидші мотоцикли. Honda намагається розширюватися в шир.

Загалом, до чого я все це веду. До того що це було геніальне рішення – встановити на мотоцикл автоматичну коробку передач.

Перший раз, коли чуєш про мотоцикл на автоматичній коробці, то думаєш, що це нісенітниця. Але з машинами було так само. У мене була така сама думка. Але коли я вперше проїхався на мотоциклі з автоматом, то кардинально змінив свою думку.

Чомусь інші не можуть зробити мотоцикл на автоматі. Honda не змагається, а йде інноваціями

Коли я їздив на NC700, то реально не вистачало потужності. Класний, офігенний мотоцикл, але реально замало. Коли поїздив на інших потужніших мотоциклах, то «Енсіхи» не вистачає і мотоцикл не доставляє такого потоку емоцій.

Тому Honda взяла і зробила VFR. Мотоцикл з потужністю 173 к.с., 1.2л об'ємом, Honda взяла та встановила автоматичну трансмісію.

Якщо подивитися, практично кожен мотоцикл від компанії Honda є на автоматичній коробці. Є CRF1000, багато різних моделей серії NC на автоматі. Є VFR1200F і VFR1200X на автоматі, який відрізняється дизайном, дисками, посадкою, а так це все ті ж 1200 кубів потужності. І позиціонує себе як туристичний ендуро.

Звичайно навряд чи вийде CBR600RR на автоматі або якийсь Fireblade , тому що там точно цього не треба.

Потужність цього мотоцикла, як я вже сказав 173 к.с., момент, що крутить, 129 Н/м. За 3 сек вистрілює 100 км/год. Вага мотоцикла 267 кг. Витрата 6,5 л/100км.

Місткість бензобака 18,5 л. Хтось може сказати, що це мало, але як на мене – це зайва нагода зупинитися на заправці, відпочити, випити кави та заправити свій мотоцикл.

Двигун у цьому мотоциклі V- Twin. Два задніх циліндри з'єднані разом, а передні рознесені. І тут який плюс: у рядного мотора – чим більше обертів, тим краще тягне. Тобто його треба крутити, щоб він поїхав. А цей двигун тягне з самих низів. Тільки відкриваєш газ – він одразу штовхає і починає їхати.

Як працює DCT? Dual Clutch Transmission. Тобто коробка із двома зчепленнями. Є два диски зчеплення та два вали передач. Один із непарними (1,3,5) Другий із парними (2,4,6) передачами. Коли працює перша передача, друга вже заряджена. Електроніка відстежує, коли потрібно, перша передача відключається і різко включається друга.

Швидкість перемикання 0,08 сек. Працює ця система ідеально. Тут немає ні провалів, ні стрибків. Ця система працює дуже плавно.

По посадці на Honda VFR1200F

Я 192 сантиметри на зріст і навіть, якби мій зріст був 2м+, то мені було б так само комфортно. Тут стоять високі кліпони, не потрібно сильно нахилятися. Сидіти дуже зручно. Завдяки хорошому вітрозахисту – швидкість не відчувається. За відгуками багатьох власників, завдяки цьому пластику та обтічникам – ноги у мокру погоду залишаються сухими. Сидіння дуже зручне для пілота. Незважаючи на те, що воно жорстке, на ньому зручно сидіти. І не зовсім я зрозумів посадку для пасажира. Я на пасажирському не їздив, може на швидкості і все нормально, але за відчуттями сидіння здається вузеньким. Кофри абсолютно не заважають, дуже зручно зроблена виїмка для ніг.

По органам управління Honda VFR1200F

Є підігрів ручок. Ближнє/дальне світло, аварійка, сигнал, повороти. Пелюстки підвищення/зниження передачі. Ручник, так само як і на автомобілях. Правий пульт у нас стоп двигуна, селектор перемикання режимів коробки (нейтраль /драйв/спорт). Перемикання автомат/механіка. На панелі приладів великий спідометр, датчик бензину, тахометр. Температура двигуна, режими коробки і так само гіртронік показує передачу. Та й сервісні індикатори. Вилка має налаштування за жорсткістю.

Кофри за розміром не дуже великі, але вони фірмові.

Величезні гальмівні диски діаметром 320мм. Супорта Nisin з 6-ти поршневою скобою. Позаду диск діаметром 276 мм та двох поршнева скоба Nisin. Вся гальмівна система працює в парі з ABS та гальма тут комбіновані.

Колесо, як і в попередньому VFR, кріпиться консольно, дуже красиво. Ну а вихлопна труба тут взагалі витвір мистецтв. Вихлоп працює дуже тихо.


Новий VFR не лише дуже гарний мотоцикл, а ще й дуже практичний. Honda пішла від своїх звичних висячих поворотів, вона їх інтегрувала у дзеркала. Ну і як має бути у справжньому спорт-туристі – тут встановлений практичний кардан, який захований у цю гарну консоль. У плюс цього мотоцикла я відніс би наявність центральної підніжки. Оскільки мотоцикл важкий і вона буде не зайвою.

Є ще один цікавий момент у цьому автоматі – це те, що при зниженні обертів менше 2000 – зчеплення роз'єднує двигун та заднє колесо. Під'їжджаючи до перехрестя, ви просто зупиняєтеся і стоїте на драйві, не переводячи селектор у нейтраль. Коли стоїте на місці – тут не потрібно тримати гальмо. Найменше 2000 упав тахометр - коробка роз'єдналася. Потім газ відкриваєте – входить зчеплення та мотоцикл починає їхати.

На цьому мотоциклі 6-а передача дуже гумова. У Зв'язку з тим, що в цьому мотоциклі момент, що крутить, дуже високий, на 6й передачі можна їхати від 60 до 260 км/год. Діапазон 6й передачі просто божевільний.

Хто хоче дуже потужний мотоцикл на автоматі – ваш вибір це VFR1200F.

Це:

  • Потужний;
  • Гарний;
  • Високотехнологічний;
  • Надійний;
  • Економічний.

Підійде для серйозних чи несерйозних дальняків. Якщо зняти з цього мотоцикла кофри, то ним можна їздити навіть у місті. Але його стихія – це звичайно автобани і швидкість за 200км/ч.
З повагою, Максим!

img
Залиште заявку
Отримайте безкоштовну консультацію
Натискаючи на кнопку, Ви приймаєте умови угоди і даєте згоду на обробку ваших персональних даних