Паливний фільтр мотоцикла: особливості та заміна

img


Паливний
Паливний
фільтр мотоцикла: особливості та заміна

Паливний фільтр використовується на всіх сучасних мотоциклах. Це обов'язкова деталь, яка встановлюється на всіх сучасних двухколісників. Бензин, який продається на АЗС, може мати різні включення, невелика кількість дрібних твердих частинок. Вони можуть забити вузькі місця на шляху проходження палива, через що мотор не буде отримувати потрібну кількість бензину. Запобігти цьому дозволяє паливний фільтр мотоцикла. Цей компонент системи потребує періодичної заміни.

Паливний фільтр: основні особливості

Фільтр для палива встановлений на шляху надходження пального з бензобака в камеру згоряння. Якщо в конструкції передбачається насос, то очищувач палива монтується між ним і бензобаком. Бувають такі різновиди бензинових фільтрів:

        Одноразові. По закінченню терміну експлуатації деталь демонтується. На її місце встановлюється новий фільтр.

        Багаторазовий. Його ще називають розбірним. Це конструкція, яка після певного терміну експлуатації розбирається, чиститься і може знову використовуватися.

Практичний і простіше в експлуатації одноразовий паливний фільтр. Він коштує недорого (не більш ніж 30 грн.), Тому багаторазові очисники сьогодні практично не використовуються.

Заміна паливного фільтра

Якщо не змінювати бензиновий фільтр, це негативно позначиться на характеристиках роботи байка. Мотоцикл не зможе набирати велику швидкість. Якщо додавати газу, будуть відчуватися ривки. Потужності не вистачає через збіднення паливної суміші.

Замінити очищувач палива нескладно. Не потрібно мати спеціальний досвід і навички ремонту, щоб виконати представлену роботу. Заміна фільтра виконується за наступною схемою:

        кріплення послаблюються;

        шланги, під'єднані до фільтру, від'єднуються;

        деталь дістають з системи;

        встановлюється новий фільтр;

        шланги фіксуються затисками.

При заміні фільтра для очищення палива важливо визначити правильний напрямок компонента. Для цього потрібно знайти на корпусі відповідне позначення. В іншому випадку бензин не буде правильно подаватися в карбюратор. До камери згоряння фільтр повинен бути встановлений магістральної стрілкою.

Перевіривши міцність фіксації шлангів, можна знову експлуатувати байк.

img
Залиште заявку
Отримайте безкоштовну консультацію
Натискаючи на кнопку, Ви приймаєте умови угоди і даєте згоду на обробку ваших персональних даних