Мотоцикл Honda
CB400SS має класичний ретро-дизайн. Його зовнішній вигляд викликає у байкерів
легку ностальгію. Але нехай це не вводить вас в оману. За технічними
характеристиками він не поступається сучасної мототехніки. Про особливості
популярної моделі CB400SS японського виробника піде мова далі.
Мотоцикл Honda
CB400SS з'явився у відкритому продажі в 2001 році. Від попередньої моделі
японського виробника представлена ретро-класика відрізняється дизайном
приладової панелі, пристроєм двигуна і рядом інших характеристик. Новий байк
Honda CB400SS отримав тахометр. Компанія Honda випустила 2 модифікації
представленої моделі: з електронним і кік-стартером. Перша версія стала
популярнішою, називається CB400SS-Е (була випущена через 3 роки).
Байк японського
виробника отримав двигун з новою конструкцією. Карбюратор став вакуумним.
Діаметр випускного клапана зменшили, а від декомпресора взагалі відмовилися.
Щоб знизити токсичність вихлопу, передбачається система вторинної подачі
повітря. Також розробники мотора впровадили методику вторинного згорання газів
з вихлопу.
Конструкція
двухколісників має сталеву раму, підвіски у вигляді телескопічної вилки.
Розробники передбачили подвійний амортизатор, ланцюговий привід. Передбачені
великі колеса спицовані типу 18 і 19 дюймів. Це дозволяє легко долати
перешкоди, заїжджати на бордюр або проїжджати по нерівній дорозі.
Байк CB400SS
отримав 1-циліндровий мотор з повітряним охолодженням. Ключові технічні
характеристики Honda CB400SS наступні:
•
Двигун
- 4-тактний.
•
Обсяг
мотора - 397 см².
•
Продуктивність
- 29 к.с.
•
Число
клапанів - 4 на циліндр.
•
Трансмісія
- 5 ступенів.
•
Гальмо
спереду - 1 диск.
•
Гальмо
ззаду - барабанні.
•
Мінімальний
дорожній просвіт -
•
Граничний
розгін -
•
Обсяг
паливного бака -
•
Вага
-
Представлена
модель споживає
Водії
відзначають, що це практичний байк, на якому можна покататися по асфальтових
дорогах і легкому бездоріжжю. Це незмінна класика, дизайн і технічні характеристики
якої не залишать вас байдужим.