Мотосезон не закінчується календарним літом, і байкери ще можуть довго насолоджуватися комфортним пересуванням по місту та за його межами. Але рано чи пізно постає питання: як законсервувати мотоцикл на зиму так, щоб до наступного сезону не виникло проблем.
Відразу обмовимося: тим, хто планує тримати двоколісного друга у дворі або просто неба, навіть найретельніша консервація мотоцикла на зиму не допоможе. Вплив вологи та низьких температур зведуть нанівець усі зусилля. Автомобіль ще можна залишати в таких умовах: він все одно заводиться і прогрівається, але байк такого відношення не зазнає.
Існує 3 типові варіанти того, де залишити мотоцикл на зимівлю:
З останнім варіантом вам допоможе компанія Мотоярд, якою ви можете залишити двоколісний транспорт: він буде законсервований за всіма правилами, і з настанням сезону отримаєте його в такому стані, як і віддавали на зберігання.

У байку є безліч елементів, кожен із яких потребує індивідуального підходу. Тому все потрібно робити поетапно, запасшись особливими засобами.
Залийте бак під «шийку»: за час простою бензин випарується навіть у закритому положенні, що, ймовірно, призведе до пересихання внутрішньої частини трубок паливної системи. Рекомендуємо додавати присадки для очищення паливної системи і клапанів відразу після наповнення бака. Проїдьте на байку: це очистить клапани згоряння.
Перед розконсервацією у новому сезоні повністю злийте бензин, заправте свіжим: за пару місяців він буде частково розкладеним. Уникнути такої ситуації можна за допомогою стабілізатора бензину.
Заведіть двигун, і, не глушивши його, розпиліть аерозольне антикорозійне мастило у впускний патрубок карбюратора. Те саме виконайте по відношенню до свічкових отворів, попередньо викрутивши самі свічки. Разок переверніть коленвал, і надалі, по можливості, провертайте за допомогою кік-стартера поршні, щоб гарантувати своєчасне мастило всіх елементів поршневої групи.
Якщо вам доведеться залишити мотоцикл на зиму, і провертати поршні мотора буде нікому, викрутіть всі свічки, капніть у кожен циліндр по 5-6 грам олії (те саме, що ви залили в картер). Після заливки вставте свічки, прокрутіть поршні стартером.
Про картер також не забувайте: старе масло розкладатиметься на фракції, утворює осад, який при наступному запуску потрапить в систему і заб'є патрубки. Тому повністю замініть масло на свіже, перш ніж залишити байк.

Підготовка мотоцикла до зими вимагатиме ретельного очищення всіх поверхонь, що краще робити за допомогою спеціального шампуню. Не звертайтеся до безконтактного миття з лугами: засоби із захисним воском показують стабільніший результат.
Після миття зайву воду видаляйте компресором або просто проїхавшись, якщо погода дозволяє. Використовуйте пластиковий пакет або ганчіркову ганчірку для закупорки вихлопного отвору глушника: це не дасть волозі проникнути всередину. Так як зберігати мотоцикл взимку в холодному гаражі доводиться з урахуванням появи вологи, цей момент за такої консервації критично важливий.
Акумулятор з часом розряджається, тому зніміть його та заберіть із собою в квартиру. Рекомендовано заряджати хоча б один раз на місяць.
Кузов та інші поверхні обробіть восковим поліролем, призначеним спеціально для байків. На всі металеві елементи нанесіть WD-40: він витіснить залишки вологи, створить шар від корозії.

Для обробки гумових трубок і шин нагоді силіконовий спрей. А ось для сідла пошукайте у продажу водовідштовхувальний спрей або поліроль для шкіри. Пластик та покриті лаком частини захищайте воском.
Якщо зберігання мотоцикла на зиму неможливе у теплому гаражі, перевірте, яка рідина залита в системі охолодження. За наявності води або недостатньої концентрації – злийте та замініть мото-антифриз, що не дає замерзати волозі навіть при низьких температурах.
Консервація мото на зиму також включає увагу до шин. Найкращим рішенням стане підкат або центральна підніжка, але якщо такої опції немає, то спустіть тиск у шинах до 1 атмосфери (до 50-60% нормального показника).
Саму гуму треба обробити за допомогою спеціального складу для покришок, як і кофри зі шкіри та інше екіпірування. При експлуатації чохла перевірте, чи внизу залишається достатньо місця для вентиляції повітря. Поліетилен настійно не рекомендуємо застосовувати, оскільки з падінням температури у нього підвищується адгезія, і він може «намертво» прилипнути до фарби.
Якщо зимова консервація мотоцикла пройшла правильно, навесні ви отримаєте готовий до використання мотоцикл. Залишиться тільки помити його, накачати колеса, поставити заряджений акумулятор і після наповнення бака вирушити в дорогу. Тим, хто не має власного гаража і правильних умов зберігання двоколісного друга, Мотоярд пропонує сухий бокс у Дніпрі з послугою з консервації.