Загалом кількість того, що потрібно перевірити перед початком мотосезону велика. На жаль, більшість мотоциклістів, не перевіряють навіть кількість масла, стан акумулятора, гальмівні колодки і тиск у колесах. І перевіряють стан проведення в електриці лише коли щось зламалося чи закоротило.

Якщо не хочете стати «Примарним гонщиком» – перевіряйте електрику. У фільмі була графіка, а ось у вас все може бути по-справжньому. Перевіряйте дроти, особливо там, де вони сильно нагріваються, або ж у місцях рухомих з'єднань.
Зрозуміло, що тут ми розповідатимемо про двигун. Проводка не повинна лежати на гарячих місцях. Якщо проводка поруч із таким місцем, то обов'язково подивіться стан цієї проводки. Якщо ізоляція проводів деформована або раптом почорніла – потрібно виправити це. Також дайте попрацювати мотору і послухайте звуки, проводка може видавати якийсь характерний звук. І якщо проводці погано, то ви відчуєте запах паленої гуми. Якщо все добре, то просто підтягніть дроти хомутиками, щоб вони були на своєму місці.
Тут ми оглядатимемо рульову колонку. Багато дротів проходять через кермову колонку від приладки. Коли ви повертаєте кермо – дроти через великий натяг можуть пошкодитися. Зверніть увагу на якісь механічні пошкодження, або може дроти в цьому місці просто перетерлися.

Уважно подивіться на клеми дротів, оскільки вони можуть окислитися. На них так само може виявитися якийсь осад, якщо це так, то очистіть їх. Буває, що дроти кріпляться через болт чи гайку. В цьому випадку подивіться на їх натяг. Якщо потрібно – підтягніть. Коли ви їздите, створюється вібрація, яка може розбалтувати деталі. Перевірте їх, якщо потрібно підтягніть. Якщо десь є саморобне скручування – обов'язково перевірте його. У таких місцях найчастіше бувають поломки.
Для цих діагностик вам потрібні будуть такі розхідники:
Це все дрібниці, але разом вони можуть дуже сильно зіпсувати ваше життя, якщо не звертати на них належної уваги. Звертайте увагу на запобіжники, оскільки вони призначені для того, щоб захищати особливо значні вузли від замикання або перенапруги. Якщо у вас були якісь стрибки у напрузі – швидше за все це залишило слід на запобіжниках. Якщо так, то варто їх замінити. Вони коштують не дорого, але можуть урятувати ваш мотоцикл.
Якщо ви просунутий електрик, то можна перевірити прилади ще трьома типами вимірювань:
Якщо показники співпадають із сервісним мануалом вашого мотоцикла – значить все супер і можете впевнено розпочинати свої покатушки.