Коли ви підбираєте мотошолом, виникає багато питань, дізнавшись відповіді на які – ви зможете вибрати найкращий шолом, який прослужить вам та зробить поїздки на мотоциклі максимально комфортними.
Для початку потрібно зрозуміти, з якою метою ви купуєте мотоцикл, бо для кожного класу мотоциклів призначена певна модель шолома.

Відкритий шолом дуже легкий, але не дуже захищений. В основному використовують для якихось легких мотоциклів чи скутерів. Закривають тільки тім'яну частину голови, обличчя залишається відкритим. З мінусів - це шум і травмонебезпека, зате можна спокійно дихати.
Інтеграл – найкращий варіант, найуніверсальніший шолом, підійде як для подорожей, так і для бездоріжжя чи екстрималів. Через закриту конструкцію – голова мотоциклістів дуже добре захищена.
Ось переваги такого шолома:

Ну і існує два відчутні мінуси: дуже погана вентиляція і за необхідності потрібно знімати шолом повністю. Проблему з вентиляцією можна вирішити, є багато моделей, що добре вентилюються.
Такий вид шоломів ідеально підходить як для новачків, так і досвідчених байкерів. Також круто, що в цьому шоломі дуже просто замінити візор, в деяких моделях є вбудовані сонцезахисні окуляри.

Модуляр, насправді – це прокачений інтеграл. Цей шолом створювався для максимального комфорту байкера. Таким шоломом користуються для мандрівок. У такому шоломі дуже зручно пити або курити не знімаючи шолом, а просто відкинувши передню частину. За таку зручність треба платити.
Мінуси цього шолома:
Кросові – ця модель шоломів підходить тільки для мотоциклів класу Ендуро, Крос, Мотард. У цих шоломах більш захищена область підборіддя. У цих шоломах немає візора, тому що окуляри набагато зручніші та практичніші. Для активних тренувань потрібно багато повітря, тому у цьому шоломі активна вентиляція. Шолом не розрахований на великі швидкості, тому що козирок, що захищає від сонця, створює великий опір вітру. Вони дуже легкі, але з поганою шумоізоляцією.

Дуал-спорт – це симбіоз інтеграла та кросового шолома. Такий шолом підходить для туристів-екстрімалів. Навіть підходить для снігоходу. Цей шолом дуже важкий для спортсменів, але зручний для подорожей не на трасі. У цьому шоломі також дуже хороша вентиляція і комфорт на високому рівні.

Головна відмінність – це рівень комфорту. Ви навіть платите не за бренд, а за продуманість та опрацювання шолома. На дешевий шолом невідомого бренду практично неможливо купити візор та шпильку. За інші деталі взагалі мовчу. Дешеві шоломи також проходять сертифікацію і вони абсолютно безпечні. Різниця в тому, що дорогі шоломи краще звокоізольовані, вентильовані і більш аеродинамічні. Також у дорогому шоломі можна встановити багато функцій, а розробка цих опцій коштує грошей.
Головні показники дорогого шолома – це матеріали. Дешеві шоломи важчі і більш незграбні. Дорогі шоломи можуть робитися з карбону або інших легких і міцних матеріалів. Пам'ятайте, чим легше шолом – тим довше ви їхатимете в ньому.
Ну і головним при виборі шолома стануть ваші навички керування. Так, у дорогому шоломі буде дуже зручно, але їх обирають досвідчені водії. Вони розуміють, що їм потрібно від шолома, крім захисту. Не варто купувати перший шолом за шалену кількість грошей, тому що після першого сезону, швидше за все, ви поміняєте мотоцикл.
При покупці необхідно обов'язково міряти шолом. Шолом повинен дуже щільно прилягати до обличчя. Якщо ви вперше міряєте шолом, і він дуже туго сидить – не лякайтеся. Шолом після носіння розноситься і стане комфортнішим. Якщо шолом не підходить за розміром – шанс отримати травму сильно збільшується.