Огляд моделей Honda NC700S, Honda CTX700 і Honda NM4

img

Honda – це велика компанія. Ми виробляємо мотоцикли різного класу. Іноді ми створюємо деякі апарати просто тому, що ми хочемо і можемо це зробити, а не тому, що повинні...» Keita Mikura , що займається розробкою моделі.

Всім привіт! З вами мотосалон Motoyard . Сьогодні ми з вами зробимо огляд-порівняння на мотоцикли Honda , які між собою дуже схожі, але одночасно різні.

А саме:

  • Honda NC700;
  • Honda NM04;
  • Honda CTX700.

У цій статті коротко описані деякі деталі, докладніше все описано в прикріпленому відео!

Мотоцикли Honda серії NC700. Компанія Хонда створила мотоцикли для сучасних, прогресивних, але лінивих людей.


У них є все, про що думає людина, яка купує перший мотоцикл:

  1. мотоцикл повинен бути економічним;
  2. щоб у мотоциклі обов'язково був бардачок;
  3. щоб мотоцикл був ( дуже багато раніше хотіли, а цього не було ) на автоматичній трансмісії , тобто на " автоматі ";
  4. щоб мотоцикл був безпечним, а це реально дуже безпечний мотоцикл. На мій погляд мотоцикли серії NC - це самі безпечні мотоцикли, а також самі оптимальні для початківців мотоциклістів . Цей мотоцикл ідеально підійде не лише для простих поїздок кожен день на роботу, але і для невеликих подорожей!

Ці мотоцикли існують із механічною трансмісією, а також з автоматичною. Це взагалі супер - не треба паритися і думати про перемикання швидкостей. Люди часто коли сідають на мотоцикл - їх це відволікає, буває не виходить рушити, перейти. Тут все дуже просто, працює все максимально м'яко та їде з самих низів.

Потужність двигуна близько 48 кінських сил, крутний момент 60 Ньютонів на метр. Загалом тут двоциліндровий, рядний двигун із рідинним охолодженням. Картер тут загальний на двигуні і коробці, тому масло тут потрібно буде міняти частіше, ніж на машині (приблизно раз в 5000км).

Як компанії Honda вдалося це зробити ?

Мотоцикл створено за найсучаснішими технологіями. Honda як завжди поставила за мету зробити дуже надійний мотоцикл і для цього вона встановила в цей байк двигун від сучасного автомобіля Honda Jazz. Було прибрано два циліндри, уніфіковано мотор під мотоцикл і встановлено в нову раму.

На мій погляд, цей мотоцикл буде оптимальним для людей, які шукають собі перший мотоцикл або мотоцикл для щоденного використання.

У мотоциклі комбінована система гальм, тобто коли ви затискаєте переднє або заднє гальмо - гальмують відразу обидва колеса. Це дуже великий плюс, тому що в якійсь екстремальній ситуації, коли щось на дорозі сталося – мозок не завжди може правильно зреагувати, що дуже часто буває. У цій серії мотоциклів є варіації з ABS, тобто колеса не блокуються, а контроль залишатиметься і будуть гальмувати обидва колеса.

У цього мотоцикла не дуже низький кліренс і двигун йде із захистом. На ньому можна без проблем зістрибнути з якогось бордюру, проїхати нерівною дорогою і це теж плюс.

Мотоцикл дуже легко утримувати, навіть не їхавши на мотоциклі, а просто на нього сівши. Це завдяки тому, що мотоцикл має дуже низький центр тяжіння. Це досягнуто за допомогою великого бардачку, він весь пластиковий, відповідно, дуже легкий.

Посадка дуже комфортна, кермо досить-таки високе, не потрібно тягнутися сильно вперед. Вага мотоциклів цієї серії приблизно 230 кг. Об'єм бардачка близько 20л., в нього за ідеєю повинен влазити інтегральний шолом, але особисто ми перевіряли і не вліз. Можливо є якісь шоломи, які влазять.

Японці пишуть кількість кілометрів, які може проїхати мотоцикл і це це виходить 27,7-27,9 км на один літр палива. У середньому виходить 3,5л на 100 км.

Місткість бензобака 14,1 л. Бензобак маленький, але за такої витрати пального цього за очі.

Мотоцикл сам по собі дуже вузький, коли їдеш на ньому – відчуття, як на велосипеді. Ви зможете без проблем проїхати між машинами.

Існує дві основні версії цього мотоцикла - "S" та "X". Версія S позиціонується для міської їзди, X як ендуро-туристичний мотоцикл.

До речі, з 2014 року ця модель випускалася з обсягом 750 кубічних см , але там особливо великої різниці немає. Це скоріше маркетинговий хід, ніж якісь суттєві зміни.

Є класна фішка: заводимо мотоцикл, включаємо " Drive ", їдемо, зупиняємося, і в положенні драйву мотоцикл стоїть на місці. Тобто ми під'їжджаємо на перехрестя і нам не потрібно як на машині тримати гальмо. Ми приїхали, все покинули та мотоцикл стоїть на місці. Потрібно поїхати – відкриваємо газ і мотоцикл поїхав далі. І так само, коли ми вже приїхали туди, куди ми їхали. Ми просто на працюючому двигуні виставляємо підніжку і двигун зупиняється, при цьому відразу переводить трансмісію в нейтраль.

Підведемо підсумок. Мотоцикл дуже поступливий, безпечний, у нього нормальний кліренс. На версії "Х" він взагалі величезний. Байк надійний, як і всі мотоцикли Honda, економічний. Має багажне відділення, рівну тягу. Він просто дуже класно і рівно їде.

Honda CTX700

2014 року Honda представила новий мотоцикл Honda CTX700. Виробник зробив революцію щодо маркетингу. Він дав те, що всі хотіли. Всі знали, що Honda – це бренд надійності, Honda робить найнадійніші мотоцикли. Honda і у цих моделях виправдовує славу. Вона спромоглася зробити стільки будь-яких фішок на базі одного мотоцикла.

Тобто бажаєте бардачок? - Тримайте бардачок! Хочете економічно? - Ось, все є!
Хочете стріт? – на те вам стріт!
Бажаєте ендуро -турист – отримайте ендуро -турист!
Хочете мотоцикл в стилі круїзер - будь ласка, ось вам мотоцикл на тій же самій базі в стилі круїзер!

Цей мотоцикл також є доступним у двох варіаціях. Ось у такому нейкед стилі для їзди містом, а ось турингова версія зі склом. Також є з механічною трансмісією та з автоматичною. За основу також було взято двигун потужністю 48 к.с. і 60 Ньютонів крутного моменту.

В принципі, ось ця база все теж саме. Ніжки винесли вперед і поставили комфортне сидіння, що дало дуже зручну посадку.

Ну тут у принципі все те саме, такі ж комбіновані гальма, така сама система ABS, органи управління. Тут навіть фара повністю така ж, як і у версії S.. Вилка і повороти такі ж.

Вся ергономіка запозичена із серії NC700. Тут така сама приладова панель, такі ж пульти, такий же ручник.

Попереду тут немає такого класного бардачка як у NC, тут маленька кишенька. Зате тут є такий масивний металевий задній багажник, на який можна закріпити кавун.

Взагалі нам здається, що Honda зробила просто всіх! І тепер усі виробники просто копіюватимуть Хонду. Всі намагатимуться поставити автомат, всі намагатимуться зробити якийсь бардачок у мотоциклі і так далі, всі намагатимуться копіювати за Хондою. Раніше всі копіювали Harley-Davidson , а тепер усі копіюватимуть Honda .

NM04

У 2014 році молодими дизайнерами була представлена нова модель Honda NM-04 Vultus . Чи то мотоцикл, чи максискутер , чи тарілка якась літаюча. В основі цього мотоцикла лежить оновлена платформа NC700

Тут стоїть 750 куб. мотор. Він має потужність 54 кінських сили, крутного моменту 68 Ньютонів на метр. Показник динаміки до 100 км. тут 6.5 сек.

Можна сказати, що цей “максі скутер” розганяється на рівні з Toyota Camry .

Тут на жаль немає жодних великих бардачків. Тут лише два такі маленькі бардачки. До речі, коли вони відкриті, то виглядають як "зябра" і виглядають дуже круто! Як сказав один хлопець у нас, каже: «Я б їздив на ньому з відкритими бардачками». Але справді, щось у цьому є.

До речі, це перший мотоцикл, у якому серійно із заводу стоїть світлодіодна оптика. Можливо, були ще якісь, але ми не зустрічали. Якщо подивитися, там лампочки майже не видно.

Панель приладів в залежності від режимів їзди світить різними кольорами. Залежно від швидкості змінюється колір панелі приладів. Чим швидше їдеш – тим агресивніший колір. Практично рівне велике кермо. Дуже низька висота по сідлу.

img
Залиште заявку
Отримайте безкоштовну консультацію
Натискаючи на кнопку, Ви приймаєте умови угоди і даєте згоду на обробку ваших персональних даних