Це мотоцикл класу Супер Мотард . Цей клас з'явився зовсім недавно, це, напевно, наймолодший клас мотоциклів. Є різні думки з приводу походження цього класу мотоциклів: одні джерела пишуть, що цей клас з'явився в Америці 70-х років, інші пишуть, що з'явився у Франції у 80-ті.
Чому саме цей мотоцикл? На мій погляд найшвидший мотоцикл у місті – це саме мотард . Це мотоцикл, на якому можна їхати просто « Навпростець ». Через бордюри, через ями, через вибоїни, через рейки. При цьому про цей мотоцикл багато хто говорить, що млявий. Потужність цього мотоцикла 40 к.с. Всі мотоцикли 135 кг . До 100 км він розганяється за 5,5 сек.
Якщо в мотоциклі є якісь зміни, як фільтр нульового опору, або збільшені жиклери, або прямоточний вихлоп Yoshimura, то мотоцикл буде потужнішим.
У нас якраз було два мотарди в наявності і я міг порівняти стокову « ДРЗетку » і з допами . Мотоцикл з допами впевнено набирає понад 160 км/год і це справді потужніше. Цієї потужності справді вистачає.

Мотоцикл Suzuki DR-Z400 розпочинає свою історію з 2001 року. Початкові моделі – це:
Основні зміни у версії SM – це звісно колеса. На ендуро встановлюється 21 та 18 колесо. А на SM встановлюються прості шосейні 18 колеса.
Це мотоцикл подвійного призначення. На ньому можна запалити, поїздити на передньому/задньому колесі і при цьому його можна використовувати для повсякденної їзди. Цей мотоцикл надзвичайно надійний. Ці мотоцикли досить високі, тому їх намагаються якось занизити.
Як це можна зробити?

Попереду стоїть великий гальмівний диск і штатних гальм вистачає, щоб проїжджати на передньому колесі. Але багато хто йде далі і встановлює:
Задніх гальм теж вистачає, тут гальмівний диск меншого діаметра, але гальма на цьому мотоциклі хороші.
Панель приладів добре читається, з приємних моментів тут є годинник. Органи управління стандартні, нічого особливого.
Ємність бака тут 10л, витрата палива заявлена 5,5л, але реальна витрата в районі 6л, може навіть 6,5 л/100км.
Двигун об'ємом 400 кубів, потужністю 40 л. с . з моментом, що крутить, 39 Ньютонів на метр. Цей момент реально відчувається. Тут рідинне охолодження, два розподільні вали , 4 клапани на циліндр, на деяких версіях є вентилятор, через що мотоцикл не перегріється в пробці.
Двигун обладнаний системою сухого картера, тобто тут знаходиться 2 насоси. Один відкачує олію з двигуна, інший нагнітає олію у двигун. І олія знаходиться в рамі.
Щодо двигуна, на мій погляд, його за очі вистачає цьому мотоциклу. Кому мало - встановлюють сторонні тюнінговані кити і повний об'єм двигуна можна збільшити до 510 сантиметрів кубічних. Також на двигун моделі SM встановлюють карбюратор з моделі E. При заміні карбюратора потужність двигуна зростає до 50 к.с. А при заміні поршневого, валів , колінчастого валу потужність доводять до понад 70 л.с.
По посадці:
При першій посадці сидіння здається вузьким, але до цього швидко звикаєш. І їздити на ньому зручно. Хотілося б, щоб мотоцикл був ще більшим. На цьому мотоциклі незручно їздити вдвох. Але це мені незручно з моїм зростом (192 см). Для більш низьких людей може буде і комфортно.
Там, де на звичайних мотоциклах потрібно гальмувати – на DRZ- ці потрібно відкривати газ. Ну, а якщо серйозно – цей мотоцикл має подвійне призначення. Він підійде як для простого викиду адреналіну, так і для їзди на задньому чи передньому колесі, для стрибків із якихось трамплінів,
Також підійде для простого повсякденного використання, для їзди на роботу.
Оскільки мотоцикл має великий моторесурс – то мотоцикл має великий інтервал між технічним обслуговуванням, а також порівняно невелику витрату палива.
І так само він ідеально підходить для наших доріг.
З ув . Максим!