Управляти мотоциклом фізично важко, але згодом спортсмени мотоспорту помічають підвищення фізичної сили. Володіння мотоциклом загартовує м'язи. На відміну від м'язів – зріст натренувати не можна. Люди з низьким зростом страждають від того, що мотоцикл розрахований на вищих людей.
Найчастіша порада – занизити підвіску
Підвіску можна занизити, але є ймовірність, що на не рівних дорогах - не вистачатиме кліренсу. Після заниження підвіски на ґрунтовці чи бездоріжжі буде дуже незручно. Подряпаєте піддони мотора та пластик. І якщо мотоцикл дуже високий – заниження підвіски не зарадить.

Найскладніше, як відомо – це старт та зупинка. Ось приклад незручних ситуацій:
Під час зупинок низьким людям на високих байках доводиться занадто нахилятися або зовсім злазити з мотоцикла. Через це втрачається рівновага, витрачається більше часу на посадку, і це просто фізично дискомфортно.
Високий мотоцикл – головна причина, чому низькі люди відмовляються не лише від конкретної моделі, а й від класу мотоциклів.
У туристичному класі мотоцикла скільки підвіску не занижуй – він все одно буде високим. Але це дуже великий клас і навіть тут можна знайти потрібний варіант.
Навіть із високим зростом не просто їздити з пасажиром, тому що ви відповідаєте не лише за своє здоров'я та життя, а й за пасажира. Головна незручність - це все та ж посадка та висадка. Спочатку потрібно, щоб сідав пілот, і впевнено тримав рівновагу мотоцикла та стежив за посадкою пасажира. Щоб він не став на вихлопну трубу або не подряпав сам мот. При кожній зупинці пілот приймає вагу не лише байка, а й «двійки». І тримає рівновагу, коли пасажир злазить. Ну і тепер уявіть, що мотоцикл високий і вам при зупинці його доводиться нахиляти. Самі розумієте, можливість падіння мотоцикла – дуже велика.
Відразу говоріть пасажиру, щоб він не зістрибував з байка раніше, ніж належить. Потрібно, щоб ви впевнено стояли на ногах, і тільки після цього можна злазити «двійці». Коли пасажир встає раніше часу – то у 50% випадків мотоцикл падає через втрату балансу.

Найлегший спосіб – налаштування підвіски під себе. Є ще варіант змінити радіус колеса, але це вже дуже радикальний метод.
Занизити сидіння можна кількома способами. Деякі моделі можна вручну. Можна замовити перешивку сидіння або зовсім його замінити.
Черевики на високій підошві, так само існують спеціальні платформи. Це трапляється дуже рідко. Щоб знайти це доведеться витратити багато часу, або робити під замовлення, що так само займе час.
Зміна мотоцикла – якщо є проблема, можна виправити її ще до того, як вона сталася і не ламати собі мозок заниженням мотоцикла. Якщо мотоцикл вам не підходить, то найпростіше рішення – не купувати його. Якщо ж людина дуже хоче конкретної моделі – тоді так, доведеться запаритися.
Як тільки ви купили мотоцикл - він може вам здаватися від незвички високим, але це минеться, звикніть. Можна звикнути і до незручної посадки та висадки на мотоцикл. Якщо ви замінили амортизатори, то мотоцикл на якийсь час стане вище, але потім амортизатори розносяться, і мот трохи просяде. З купи таких деталей і складається приємний, веселий та вдалий сезон усіх мотоциклістів.