Грубо кажучи, розконсервація мотоцикла – це міні-тех. обслуговування самотужки. Потрібно перевірити системи життя вашого мотоцикла перед першим запуском.

До підключення акумулятора потрібно напоїти мотоцикл все необхідним, бензином, маслом, охолоджувальною та гальмівною рідинами.
Перевіряємо масло мотора та трансмісії. Найкраще поміняти масло до початку сезону. За той час, поки мотоцикл стояв усі непотрібні частинки, що були в маслі, опустилися вниз у піддон. Коли ви запускаєте мотоцикл, старе масло починає циркулювати та всі частинки розмішувати. Тому поміняйте масло до першого запуску.
Під час перевірки масла трансмісії в пір'ях, подивіться на підшипник кермової колонки. Подивіться на плавність руху та ходу підшипника. Також він не повинен видавати сторонніх звуків.
Потім потрібно перевірити охолодну та гальмівну рідини. Якщо потрібно – міняємо чи доливаємо.
Перевіряємо заряд акумуляторної батареї. Якщо лужний акумулятор – доливаємо електроліт, за необхідності.
Коли підключаємо акумулятор – дивимося на стан клем та проводки. Якщо з'явилися окиснення – знімаємо їх. Перевіряємо дроти на наявність потертостей.
Перед першим запуском потрібно зняти свічки, протерти та поставити назад. Буває, що за зимівлю вони можуть замаститися.
Якщо все гаразд, підключаємо акумулятор.
Поки двигун працює – перевіряємо далі.

Дивимося, чи немає деформацій та потертостей на гумі. Перевіряємо тиск. Дивимося на протектор та його стан. Перевіряємо гальмівні колодки.
Якщо мотоцикл стояв без чохла – витираємо пил із мотоцикла. Також витираємо мастило, яке наносили перед консервацією. Дивимось на ланцюг, якщо потрібно – змащуємо.