Порівняння мотоциклів Yamaha MT09 і Yamaha MT09 Tracer

img

У мене у володінні нещодавно був мотоцикл Yamaha MT-09 і ще коли він був, я чекав на новий контейнер, в якому будуть Yamaha MT-09 Tracer і я хотів зробити огляд-порівняння цих мотоциклів. Але так склалося, що я продав мотоцикл, він не дочекався приходу нових мотоциклів. І зараз прийшли 3 Трейсера, і оскільки мій мотоцикл не дочекався, сьогодні ми порівнюватимемо Yamaha MT-09 Tracer з Yamaha MT-09 2021 року.

Yamaha MT09 Перша поява

Сімейство мотоциклів MT-09 вперше світ побачив у 2012. До особливостей цього мотоцикла можна віднести трициліндрове компонування двигуна, об'ємом 847 кубічних сантиметрів, потужністю 115 кінських сил і крутним моментом 87,5 Ньютонів на метр. А також 6-ступінчасту коробку передач, алюмінієву раму, асиметричний задній маятник, вилку перевернутого типу. А також електронний дросель, 3 режими їзди.

  1. Стандарт;
  2. Спорт;
  3. Дощ.

Та й система ABS тут вже йде у базі.

У 2015 році тут з'явилася модифікація MT-09 Tracer . Відмінності цього мотоцикла від звичайної MT-09:

  1. Збільшений бак на 18л (замість 14 у звичайної версії);
  2. Приладова панель від Super Tenere ;
  3. Яскраво виражений обтічник;
  4. Регульована висота сидіння;
  5. Більш зручна посадка;
  6. Широке кермо;
  7. Центральна підніжка в основі;
  8. Світлодіодна оптика.

Tracer може приходити з Японії трохи заниженим як завжди за рахунок довжини лінки.

У 2016 році на базі цього двигуна був зроблений заводський скремблер Yamaha XSR 900. А також у 2017 модифікація Cafe Racer Yamaha XSR 900 ABAS з круглим обтічником.

У 2017 році у MT-09 змінився дизайн. Саме такий мотоцикл був у мене. У ньому в базі вже було встановлено:

  • Квік-шифтер , який працював лише вгору;
  • Більш жорсткі налаштування задньої підвіски;
  • Зчеплення, що прослизає. Яке дуже небезпечне, через нього я на мотоциклі на задньому мало не перекинувся.

У 2018 році на ринок вийшла модифікація MT-09 SP, яка вирізнялася вилкою золотистого кольору. А також заднім моно амортизатором Öhlins. І спеціальним лімітованим забарвленням. А на базі Tracer з'явилася модифікація GT, яка відрізнялася наявністю бічних кофрів та повністю регульованою підвіскою.

У 2019 році на базі цього двигуна було випущено Yamaha Niken. Трьох колісний мотоцикл. Ми дуже хочемо його привести, але ця модель зараз дуже дорога, і ми не ризикнули. Але обов'язково незабаром привеземо. Дуже цікаво, як цей мотоцикл їде на задньому колесі, на відео цей величезний мотоцикл легко піднімається на заднє колесо. Виглядає дуже круто.

Тracer довший за звичайну версію на 8,5 см. Комфорту в цьому мотоциклі набагато більше. У цьому мотоциклі також регулюється скло. Тут два затискачі, які відкручуються та механічно піднімаються. Рішення дуже просте, але дуже надійне. Звичайно крутіше, коли скло регулюється з кнопочки, але це відносно бюджетний мотоцикл, тому зроблено більш просто та надійно. Також у Трейсері є заводська розетка. Для мотоциклів Тур- Ендуро це максимально корисна річ.

У Ямах можна додатково встановити фірмове комфортне сидіння. Багато хто скаржиться і це правда, що на Ямасі жорстке сидіння. Це не набагато м'якше, але комфортніше. Частина нижча за бак - вузька, і через це їхати на мотоциклі на порядок комфортніше. Також на двигуні є накладка, яка не дозволяє обпалювати ногу.

Відчуття від Yamaha MT09 Tracer

На склад я їхав на новій MT-09 і коли пересідаєш на Tracer складається відчуття, що пересів з седана на кросовер. Посадка набагато вища, сидиш вище. Посадка на цьому мотоциклі як на справжньому турику. Спина рівна. Мені дуже подобається широке кермо. Мій зріст 192 см і дуже комфортно із цим кермом. Багато хто говорить, що кермо дуже широке, але для мене це великий плюс.

Панель приладів запозичена від Yamaha Super Tenere, гарна, яскрава, інформативна приладова панель. У мотоциклі є електронний газ, але все одно є невеликий люфт. Дзеркала мені не подобаються, як на мене вони дуже мало винесені. І виходить, що я у дзеркалах бачу свої лікті. За формою мені вони теж не подобаються, але це вже смаківщина. Але зображення чітке, дзеркала не деренчать.

Гальма тут дуже добрі. Я трохи затискаю гальма і мотоцикл зупиняється .

Як і на всіх Ямахах тут чутно підвивання коробки.

Витрата пального на 100 км у середньому виходить десь 5,5 л/100км.

Вітрозахист дуже хороший. Відчувається, що лопухи добре захищають руки. У груди піддуває. Але в мене зріст 192 см. Тож тільки на спорт-туристі не піддуватиме.

Мотоцикл так легко і приємно керується . Хочеться на якийсь серпантин поїхати. Кудись на узбережжя Італії.

На мій погляд, найважливіше в мотоциклі – це його універсальність. Коли люди купують мотоцикл, вони вибирають не тільки той мотоцикл, на якому вони їздитимуть у місті, але й усі мріють поїхати у подорож на мотоциклі. І ось саме цей мотоцикл дає цю можливість. Тобто він є універсальним. На ньому без проблем можна їздити у місті. Так, потрібно буде миритися з якимись нюансами в місті, наприклад, як широке кермо. І пробираючись пробками можна буде зачепити дзеркала інших автомобілів. У цьому мотоциклі є налаштування двигуна і через це він не такий смиканий, як звичайний MT-09. На ньому не так просто поїхати на задньому колесі. Це можливо, але довго не поїдеш.

Про MT-09 хочеться сказати, що мотоцикл управляється як велосипед.

Плюси цього мотоцикла:

  • Крута електроніка;
  • Класна панель приладів;
  • Легкість в управлінні.

Мотоцикл 2012 та 2021 року зовні здається практично таким самим, але насправді тут перероблено практично все.

Алюмінієва рама виготовляється за новою технологією. Тут використовується лиття високого тиску і товщина рами у найтоншому місці складає всього 1,7 мм. У той час як на старому Трейсері товщина стінок рами становила 3,5 мм. Вага рами знизилася на 2кг, але при цьому жорсткість збереглася.

Тут повністю перероблено двигун. Робочий обсяг збільшено до 890 кубічних сантиметрів. При чому діаметр циліндра залишився колишнім, а збільшився хід поршня за рахунок іншого коленвала. Дуже цікава система виготовлення шатунів. Зазвичай шатун виготовляється з двох частин, це верхня частина шатуна, а також нижня шийка. І потім болтами стягується в колінвалі . Тут повністю виливається шатун, потім шатун ламається і скручується з коленвало . У шатуна виходить унікальний рельєф розлому і таким чином максимально щільно прилягає. Це, до речі, все прийшло зі світу великого спорту. Така технологія використовувалася у гонках Moto GP.

Потужність двигуна збільшено до 119 л. с . (замість 115 у попередніх версіях).

Також змінилося місце паливних форсунок. Якщо раніше форсунки стояли в голівці блоку циліндрів, то зараз вони стоять у корпусі дросельних заслін. Компанія Ямаха вважає, що таким чином бензин краще поєднується з повітрям і він не налипає на стінки повітряно-паливних каналів.

У підвісці можна регулювати натяг пружини. Амортизатор стоїть практично горизонтально, з'єднаний через важіль. І так само можна регулювати натяг пружини у вилці. Так само в принципі і в Yamaha MT-09 Tracer. Діаметр пера залишився колишнім, 41мм. Вилка тут такого ж перевернутого типу, така сама, як і в Трейсері.

Гальма залишилися незмінними. Гальмівний диск 298 мм та 4-х поршневі радіальні супорти з двох сторін. А також радіальна машинка. На нових MT-09 вона вже із заводу, на попередніх версіях встановлювали тюнінговані радіальні машини.

Ззаду гальмівний диск діаметром 245мм та один поршневий супорт Nismo

Дуже цікава система виготовлення цих дисків. Зовні вони виглядають, як ковані, але насправді - це литий диск, який відливається і ставиться в верстат, розкручується, пальником нагрівається і спеціальні ролики підтискають цей диск і таким чином вони розкочують і як би кують цей диск. Таким чином диск виходить на 700г легше щодо тих, які стояли в минулих версіях, але при цьому міцність збереглася, яку можна порівняти з міцністю кованого диска.

На мою думку, найцікавіше, що є в нових МТ-09 – це електронні помічники. Мені здається, що на мотоциклі на задньому колесі може поїхати кожен.

Як це працює?

Ви просто відкриваєте газ і мотоцикл рахунок своєї потужності просто піднімається на заднє колесо. Система відсікає у піднятому положенні мотоцикл та тримає його на цьому рівні. Ви просто підняли його і у такому кутку система тримає мотоцикл. Якщо включити трекшн у попередніх версіях, то мотоцикл підніматиметься і відразу ж опускатиметься і роботу трекшена ви будете чітко відчувати. На нових версіях суть трекшена зовсім інша. Якщо раніше відсікалася подача палива, то тут відсікається подача повітря і через це трекшен працює настільки м'яко, що ви просто не відчуваєте. Просто начебто урізається потужність. За рахунок системи мотоцикл і їде довго на задньому колесі.

Якщо залізо у нас залишилося колишнім (гальмівні диски, супорти) як і на моделях попереднього року, то система ABS з 21 року поставляється фірмою Bosh і вона стала розумнішою. Система ABS працює в парі з електронним блоком, який враховує 6-осьове становище мотоцикла. Коли ви на мотоциклі робите якісь маневри, система все це продумує і правильно розподіляє зусилля.

По ергономіці та посадці.

Тут є можливість підняти підніжки трохи вище. У рамі є отвори та підніжки можна змістити вгору.

Загалом із основних відмінностей у моделях 21-року:

  • Переробка двигуна;
  • Нова рама, виготовлена за особливими технологіями;
  • Катані диски;
  • 6-ти осьовий гіроскоп;
  • Квікшифтер вгору та вниз.

З мінусів:

  • Це міський мотоцикл для добрих доріг;
  • Жорстка підвіска;
  • Жорстке сидіння;
  • Доводиться тягнутися до керма.

Підбиваючи підсумки, можу з упевненістю сказати, що МТ-09 2021-го року підійде навіть як перший мотоцикл. Ви просто ставите 4й режим, в якому мотоцикл не видає свою максимальну потужність і спокійно їздите. Він пробачить вам усі помилки.

Попередні покоління цього мотоцикла однозначно дарували більше драйву та емоцій. Тому, якщо ви хочете отримувати драйв від їзди, то однозначно беріть попереднє покоління МТ-09. У цьому поколінні є мінімум електроніки і це різкий і смиканий мотоцикл у хорошому сенсі цього слова.

З ув . Максим!

img
Залиште заявку
Отримайте безкоштовну консультацію
Натискаючи на кнопку, Ви приймаєте умови угоди і даєте згоду на обробку ваших персональних даних